ZAMIERZENIA JEŻYKI- III
Tydzień 1. Tak nam mija czas
- rozwijanie mowy;
- budzenie zainteresowania literami;
- odkrywanie litery -P. p- małej i wielkiej, drukowanej i pisanej;
- rozwijanie słuchu fonematycznego;
- rozpoznawanie i nazywanie poznanych liter;
- rozwijanie aktywności poznawczej- zwracanie uwagi na mijający czas na podstawie przykładów z życia ludzi i przyrody,
- rozwijanie sprawności fizycznej;
- ćwiczenie szybkiej reakcji na sygnał;
- rozwijanie aktywności i ekspresji poprzez rytm i melodię piosenki,
- określanie co było najpierw, co jest teraz, a co będzie potem.
- Kształtowanie umiejętności posługiwania się zegarem,
- Rozwijanie sprawności manualnej.
Tydzień 2. Czyste powietrze wokół nas
- rozwijanie aktywności badawczej- określanie szkodliwości dymów różnego pochodzenia;
- rozwijanie sprawności fizycznej;
- zwrócenie uwagi na dbałość o środowisko ;
- przetwarzanie obrazu graficznego na ruch;
- rozwijanie sprawności manualnej;
- rozwijanie mowy i słuchu fonematycznego;
Tydzień 3. Muzyka jest wszędzie
- rozwijanie sprawności manualnej.
- rozwijanie mowy;
- budzenie zainteresowania literami;
- odkrywanie litery -P. p- małej i wielkiej, drukowanej i pisanej;
- rozwijanie słuchu fonematycznego;
- rozpoznawanie i nazywanie poznanych liter;
- rozwijanie umiejętności gry na instrumentach perkusyjnych,
- rozwijanie aktywności badawczej;
- wyrabianie koordynacji słuchowo- wzrokowo- ruchowej;
- rozwijanie sprawności fizycznej,
- rozwijanie umiejętności poruszania się w rytm muzyki;
- rozwijanie zainteresowań muzycznych;
- utrwalanie poznanych liczb;
Tydzień 4. Wiosna, wiosna
- rozwijanie mowy;
- budzenie zainteresowania literami;
- odkrywanie litery –U,u- małej i wielkiej, drukowanej i pisanej;
- rozwijanie słuchu fonematycznego;
- rozpoznawanie i nazywanie poznanych liter;
- rozwijanie aktywności badawczej;
- rozwijanie zainteresowania przyrodą;
- rozwijanie umiejętności poruszania się w przestrzeni;
- odkrywanie zapisu cyfrowego liczby -0;
- rozwijanie umiejętności liczenia;
- rozwijanie koordynacji słuchowo – ruchowej;
- rozwijanie sprawności manualnej;
- rozwijanie sprawności fizycznej.
Tydzień 5. Mamy różne charaktery
- rozwijanie myślenia twórczego;
- rozwijanie aktywności badawczej;
- rozwijanie mowy;
- budzenie zainteresowania literami;
- odkrywanie litery –U,u- małej i wielkiej, drukowanej i pisanej;
- rozwijanie słuchu fonematycznego;
- rozpoznawanie i nazywanie poznanych liter;
- rozwijanie aktywności poznawczej- przyporządkowywanie odpowiednich barw bohaterom pozytywnym i bohaterom negatywnym;
- uświadamiane negatywnych skutków chwalenia się;
- wprowadzenie odejmowania jako ubywania;
- zapoznanie z graficznym znakiem odejmowania;
- rozpoznawanie i nazywanie emocji;
NADCHODĄCE WYDARZENIA:
10.03.2023 – DZIEŃ MATEMATYKI
21.03.2023 – PIERWSZY DZIEŃ WIOSNY
22.03.2023 – ŚWIATOWY DZIEŃ WODY